پيام مديريت وبلاگ : با سلام، به وبلاگ گروه کوهنوردی باران خوش آمديد. لطفا ما را از نظرات و پيشنهادات خود براي بهتر شدن مطالب وبلاگ آگاه سازيد.
به گزارش رسیده از هیئت کوهنوردی شهرستان ایذه ۲ نفر از کوهنوردان آن شهرستان که بدون هماهنگی با هیئت کوهنوردی و شناخت کافی از محل و شرایط جوی راهی ارتفاعات منگشت و صعود به قله ۳۷۲۰ متری قارون شدند تا این ساعت به مدت ۴ روز در منطقه "سیروک" در برف گرفتار شده و موضوع را از طریق تلفن همراه به رییس هیئت کوهنوردی ایذه اطلاع دادند .
هم کنون نیز (۹:۰۰ صبح ۵/۱/۹۲ ) تیم امدادی از هیئت کوهنوردی و هلال احمر آن شهرستان تشکیل و از راه روستای سادات حسینی جهت جستجوی این دو کوهنورد عازم منطقه شده اند.